(((((^^ منتديات ^ حب ^ من ^اجلك ^^)))))
يسعدنا تسجيلك معنا ونعدك بعالم من الرومانسيه والحب والجمال
يسعدنا تسجيلك معنا ونعدك بعالم من الرومانسيه والحب والجمال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا ومرحبا بكم فى منتداكم إذا كانت هذه هى الزياره الولى لك يتوجب عليك التسجيل اما اذا كنت مشترك بالفعل اكتب اسمك والرقم السرى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الشرقاوى
((مراقب عام))
((مراقب عام))
الشرقاوى

ذكر
الدوله : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Gtj41432
الهوايات : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Swimmi10
المهنه : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Progra10
نشاطى :
نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Left_bar_bleue100 / 100100 / 100نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Right_bar_bleue

sma : مزاجى هى هوايتى كمال اجسام وايضا الشعر
حاصل على : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 2

نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Empty
مُساهمةموضوع: نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع   نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع I_icon_minitimeالجمعة مايو 16, 2008 7:23 pm

اوعوا الاول تنسوا تزرونى بعد ما اخش المعتقل علشان انا عارفكم اندال
بصوا بقا دى نكتة جاتلى على الاميل قولت اجيبقا يمكن نعجب

حسنى مبارك ركب طياره هو وعيلته. طلع ورقه بمية جنيه من جيبه وقال >انا هرمى المية جنيه دى واللى هيأخدها هسعدهنكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Poster_vt. سوزان قالت له طب ما >تخليهم ورقتين بخمسين وتسعد إتنيننكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Poster_vt. علاء قال طيب ماتخليهم خمس ورقات >بعشرين وتسعد خمسهنكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Poster_vt . جمال قال طيب ماتخليهم عشر ورقات بعشره جنيه وتسعد >عشرهنكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Poster_vt. الطيار قال طيب ما ترمى نفسك وتسعد 75 مليوننكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Yikes

جامدة جدا جدا
EMPEROR LOVE
الإمبراطــــور
الإمبراطــــور
EMPEROR LOVE

ذكر
المزاج : good
الدوله : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Egypt10
الهوايات : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Travel10
المهنه : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Progra10
نشاطى :
نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Left_bar_bleue100 / 100100 / 100نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Right_bar_bleue

sma :

My SMS
الحب ليس بصفقه ماديه الحب عواطف ومشاعر روحيه
ربنا قادر على كل شيئ وعلشان يحي شيئ لازم يموت شيئ

رقم العضويه : ~1~

مُساهمةموضوع: رد: نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع   نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع I_icon_minitimeالخميس مايو 22, 2008 10:55 pm

جااااااااااااااامده يا بوب

تسلم ايدك

نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 321

مشكور ياغالي على الموضوع الحلو تسلم اديك
نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 33

نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 311

نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 358

نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 323
نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 347
تحيااااااااتي نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 343
https://lov4u.yoo7.com
الشرقاوى
((مراقب عام))
((مراقب عام))
الشرقاوى

ذكر
الدوله : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Gtj41432
الهوايات : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع Swimmi10
نشاطى :

sma : مزاجى هى هوايتى كمال اجسام وايضا الشعر
حاصل على : نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع 2

مُساهمةموضوع: رد: نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع   نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع I_icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 2:21 pm

مشكرو يا غالى على المرو ر
انتظر المزيد بـأذن الله

نكتة على جدو حسنى وجدة سوزان وعمو علاء وعمو جمال وانا وانتا ورقصنى يا جدع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-