(((((^^ منتديات ^ حب ^ من ^اجلك ^^)))))
يسعدنا تسجيلك معنا ونعدك بعالم من الرومانسيه والحب والجمال
يسعدنا تسجيلك معنا ونعدك بعالم من الرومانسيه والحب والجمال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا ومرحبا بكم فى منتداكم إذا كانت هذه هى الزياره الولى لك يتوجب عليك التسجيل اما اذا كنت مشترك بالفعل اكتب اسمك والرقم السرى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

هات ودنك..كلام بينى و بينك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الشرقاوى
((مراقب عام))
((مراقب عام))
الشرقاوى

ذكر
الدوله : هات ودنك..كلام بينى و بينك Gtj41432
الهوايات : هات ودنك..كلام بينى و بينك Swimmi10
المهنه : هات ودنك..كلام بينى و بينك Progra10
نشاطى :
هات ودنك..كلام بينى و بينك Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هات ودنك..كلام بينى و بينك Right_bar_bleue

sma : مزاجى هى هوايتى كمال اجسام وايضا الشعر
حاصل على : هات ودنك..كلام بينى و بينك 2

هات ودنك..كلام بينى و بينك Empty
مُساهمةموضوع: هات ودنك..كلام بينى و بينك   هات ودنك..كلام بينى و بينك I_icon_minitimeالإثنين أبريل 28, 2008 8:17 pm

أنا مين..أنا ازاى..أنا ليه..أنا امتى

هات ودنك..كلام بينى و بينك N572105733_492509_1624
كل ما باكبر أكيد فى حاجات ف حياتى بتزيد و حاجات بردو أكيد بتقل

ممكن نتخيل ان كل حاجة ممكن تزيد و تقل إلا حاجة واحده عمالة تزيد على طول

احساسى بالوحده

كل ما بكبر بيزيد احساسى بالوحده بطريقة فظيعة

ساعات أه بحس انها حاجة عاديه على أساس انى متعودتش أو متربيتش انى اختلط بالناس كتير

بس ساعات أكتر بحس انها حاجة وحشه و انى لازم اتصرف عشان مبقاش كده

أكيد مش حاجة حلوة انك تبقى وحيد ولا حاجة حلوة انك تعمل كل حاجة لوحدك أو ع الأقل تعملها مع حد بس مش بتحبه

كتير حاولت انى اعرف ناس و أخلى علاقتى بيهم بجد سواء بنات أو ولاد من صحابنا ف الكليه و بكرر انهم كانوا من صحابنا ف الكليه بس كل مرة بتحصل حاجة غريبة أوى.. كل مرة أقطع أكتر من نص المسافه و أتعرف عليهم بجد و نبدأ نبقى أصحاب و بعدين الموضوع يقف عند كده.. ألاقى حاجة جوايا بتقول لأ محدش يقرب أكتر من كده.أكتر من كده مينفعش.. حتى لو كانت صديقة بنت..حاجة صعبه مش كده؟؟

أنا اللى أعرفهم بجد و بجد دى يعنى أعرف أهلهم و اخواتهم و حياتهم بالتفصيل 4 بنات أصحابى من ابتدائى و اعدادى.. غير كده أعرف ناس و منهم قريبين كمان بس بردوا يتعدوا..و بردو فى حدود بينى و بينهم أكتر من أى حدود انتو تتخيلوها.

الموضوع ده توقعت انه حيقل لما أدخل كليه.. بس بالعكس ده زاد أكتر و وصل لدرجة غريبة أنا مكونتش اتوقعها ف يوم من الأيام.. عندى ناس على فيس بوك اصحابى أعرف اسمهم و مش أعرفهم ف الحقيقة و الأحلى من كده انهم معايا ف الكليه و ف نفس السيكشن و كمان معايا ف نفس المعمل.. ممكن أقابلهم؟؟ اه.. ممكن أتعرف عليهم؟؟ اه.. ساهل بس بعد كده؟؟

أنا وصلت لفكرة و مش قادرة أتخيل انها صح أو انها تطلع مظبوطة

أنا وصلت انى ممكن أتعرف على ناس كتير بس من بعيد و كل ما أحاول أتقرب منهم أو همه يقربوا منى حاجة من جوايا تقول سيبونى لوحدى.. و كأن فى حدود مينفعش أى حد يقرب منها غير صحابى بتوع زمان ال 4 اللى حكيت عنهم ف الأول..

عارفين؟؟ حتى الأربعة دول بردو فى بينى و بينهم حدود.. هيه اه تكاد تكون معدومة بس فى مقدرش اقول مفيش

كان طول عمرى بيتهيألى انى لما حابقى ف كليه حيبقى عندى اصحاب كتير أوى و كا ما أمشى ف حته حاسلم و اقف اتكلم و كده. بس حاليا ده مش بيحصل.. و كتير أوى باقضى وقتى ف الكليه مع ناس مش برتاح معاهم و كل ده عشان همه اصحابى من ثانوى و صدفة انهم معايا ف نفس الكليه أو عشان بيكونو همه الشخصية الوحيده اللى أعرفها هناك.

مقدرش أنكر انى عندى أصحاب كتير من النت و دول باقضى معاهم وقت كبير أوى يمكن أكبر من اللى بقضيه مع أصحابى.. و فى منهم ناس قريبة بجد ليا.. بس بردو بارجع لنفس النقطة...نيجى نتكلم ف مرحلة بعد كده تلاقينى تلقائى كده أعمل أى حركة أبوظ بيها كل اللى عملته.و ده طبعا بيزعل ناس كتير أوى و عمرى ما كنت أقصد أو أتعمد أعمل كده.

عادى يعنى... بردو لسه بتخيل انى لما أخلص و اشتغل حيكون عندى أصحاب و زمايل كتير.. ان شاء الله حيكون عندى كتير و حكون أنا كمان بطلت كده.

صحيح..هو أنا ليه كده؟؟؟
EMPEROR LOVE
الإمبراطــــور
الإمبراطــــور
EMPEROR LOVE

ذكر
المزاج : good
الدوله : هات ودنك..كلام بينى و بينك Egypt10
الهوايات : هات ودنك..كلام بينى و بينك Travel10
المهنه : هات ودنك..كلام بينى و بينك Progra10
نشاطى :
هات ودنك..كلام بينى و بينك Left_bar_bleue100 / 100100 / 100هات ودنك..كلام بينى و بينك Right_bar_bleue

sma :

My SMS
الحب ليس بصفقه ماديه الحب عواطف ومشاعر روحيه
ربنا قادر على كل شيئ وعلشان يحي شيئ لازم يموت شيئ

رقم العضويه : ~1~

هات ودنك..كلام بينى و بينك Empty
مُساهمةموضوع: رد: هات ودنك..كلام بينى و بينك   هات ودنك..كلام بينى و بينك I_icon_minitimeالخميس مايو 01, 2008 11:17 pm

ههههههههههه
انت كده وحتفضل طول عمرك كده ومش حتتغير
ههههههههههه

تسلم ايدك يا بوب
https://lov4u.yoo7.com

هات ودنك..كلام بينى و بينك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-