(((((^^ منتديات ^ حب ^ من ^اجلك ^^)))))
يسعدنا تسجيلك معنا ونعدك بعالم من الرومانسيه والحب والجمال
يسعدنا تسجيلك معنا ونعدك بعالم من الرومانسيه والحب والجمال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا ومرحبا بكم فى منتداكم إذا كانت هذه هى الزياره الولى لك يتوجب عليك التسجيل اما اذا كنت مشترك بالفعل اكتب اسمك والرقم السرى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الشرقاوى
((مراقب عام))
((مراقب عام))
الشرقاوى

ذكر
الدوله : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Gtj41432
الهوايات : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Swimmi10
المهنه : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Progra10
نشاطى :
ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Right_bar_bleue

sma : مزاجى هى هوايتى كمال اجسام وايضا الشعر
حاصل على : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 2

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!!   ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! I_icon_minitimeالأحد أبريل 20, 2008 12:49 am

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 33ff096ded

تعالوا نشوف مع بعض حال التليفزيون المصرى

الواحد قاعد بيفتكر سامية الاتربى راحت فين وبرنامجها حكاوى على الاقهاوى

وقاعد يفتكر زكرياتها بس لمين تنادى ياقلبى فوجئت التلفزيون مش عاوز يفتكرها

ويجيب لها حلقه ولا حاجه طبعا ماهو التلفزيون المصرى ماشى بمبدأ

(عمر دياب تملى معاك .وعادل امام مع يسرا هناك.

وهيفا بتبوس الواوا هههههههههه .وتلفزيون صايع بياخذ قتاوه و.على اعلانات كلها شقاوه

. طبعا لازم يعملوا كده.على راى المثل اللى بيقول

.الهى فى الشعب واضرب بالكعب ههههههههههههه والله ما انا عارفة اية اللى بيحصل فى التليفزيون

المصرى المهم بقى وانا معدية من على قهوة ببص لقيت دخلت القهوه لقيت الناس كلها بتبص فى مكان

واحد على التلفزيون قولت يسلام ايه اللى لافت انتباهم اوى كده.قلت ابص بصيت لقيتهم بيبصوا على

المصارعه ...والناس بقى منفعله واللى بيكسر فى التربيزه اللى قدامه.واللى عاوز يضرب اللى جانبه.واللى

بيعض فى صوابعه .واللى بينادى على المصارع ويقوله قوم اضربه يا كذا ماتقولوش يعنى اخوه اللى بيلعب

فى التلفزيون...واللى مش عاجباه المصارعه ومالهوش فيها قاعد بيعدل دماغه بكام سيجارة بانجوا او كام

حجر حشيش ...واللى بيلعب طاوله ...كله فى ملكوت لوحده...

انا قلت فى نفسى القهوه دى شكلها عبيطه ولا ايه...قلت للجماعه اللى معايا يلا بينا نشوفوا قهوه

تانيه...وانا لسه ماشية لمحت بعينى واحد قاعد فى اخر القهوه مع نفسه وقدامه فنجان شاى وشيشه

وقاعد بيحط على الشيشه حاجات غريبه لونها بنى ويسحب نفس من الشيشه ويهرش بايديه فى دماغه

ويبص للواد اللى بيرصله حجر الشيشه عرفت بعد كده انه الواد سيد شغال فى القهوه ويقول له الله هى

دى السلطنه وبيدعى لواحد اكتشفت بعد كده انه بيدعى لتاجر الحشيش اللى جايب منه ويقول للواد

سيد(دبوس الحشيش ده من عند المعلم دعبوس عجب ربنا يكرمه ويبعد عنه الحكومه وولاد الحرام) ..

هههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه

عرفت انى هبلة اوى بقى المهم لقيت ناس داخلة تعمل معاه حوار صحفى تعالوا شوفوا الحوار

الراجل المزيع بيقولوا السلام عليكم ياحاج الراجل بصلة حتت بصة ومردش علية وراح الراجل قالة

انا ربنا تاب على وماشى سليم دلوقتى ههههههههه .المزيع قال له انت بتقول ايه ياعم الحاج

هو انت مفكرنا ايه...الراجل راح قايلة مش انتم بتوع برنامج خلف الاسوار ...ضحك المزيع قولة

له لا ياحاج ماتخافش .احنا منكم وزيكم .احنا برنامج (حكاوي على القهاوي).قالة اه طيب

فين مدام ساميه الاتربى المزيع قالة ياحاج تعيش انت .انا بكمل البرنامج بدل منها.

قالى طيب .قولت له بقى ممكن تخلينا نسجل معاك .قالى يسلام اوى اوى .اتفضلوا اقعدوا

المهم بقى جبلهم كراسى وقعدهم وراح منادى على الواد ةسيد اللى عندة وقالة هات شاى

وشيشة وراح سال الموزيع عاوزها عادية ولا مغمسة هههههههههههههه طبعا انا كل دة هموت

وهموت من الضحك جوايا المهم المزيع راح قايلة نعم انت بتقول ايه قالة ياحاج انا مابشربش

شيشه اصلا. بصلة بصه حسسة انة عيل علشان مابشربش شيشه مغمسه...المزيع قالة

له خلينا فى الشغل...قالة ماشى يااستاذ...اتفضل...وبدا

واول ما بدا التسجيل بقى

راح المزيع قايل انا المحاور(الاستاذ أسامه)ومع ضيف الحلقه(الحاج حلمى)

(الاستاذ اسامه)بعد السلام يحلى الكلام.سواء كلام محبه او خصام.دنيا فيها ناس بتصحى وناس بتنام.لكن على القهوه كله صاحى بانتظام .بيحكوا ويسهروا بانتقام .واذا سالت حد بتعمل كده ليه .يقولك ياسيدى دى شوية حكاوي على القهاوي....

(الاستاذ اسامه)نتعرف بحضرتك؟

(الحاج حلمى)اسمى حلمى

(الاستاذ اسامه)بتشتغل ايه ياعم ياحاج حلمى؟

(الحاج حلمى)بشتغل عربجى ولنوضح لساده المشاهدين عربجى يعنى(بينقل اغراض على عربيه باربع عجلات كوتش يجرها حمار )

(الاستاذ اسامه)انت اتعلمت ياحاج حلمى؟

(الحاج حلمى)اه طبعا معايا شهاده عليا انا اخدت الابتدائيه

(الاستاذ اسامه)وماكملتش تعليم ليه؟

(الحاج حلمى)انا كان لى 6 اخوات ابويا ماكنش عارف ياكلنا يبقى ازاى هايعلمنا .احمد ربنا ياستاذ انى اخدت الابتدائيه.وبعدين ابويا كان موظف غلبان فى مستشفى وانتى يااستاذ عارف المرتبات زى الزفت ماتنفعش تاكل عيش حاف حتى لو عايش لوحده...

(الاستاذ اسامه)انت بتشتغل الشغله دى من امتى؟

(الحاج حلمى)من يوم ماطلعت على الدنيا وبقى عندى 10 سنين وفى نفس السن اللى اى طفل بيحلم انه يلعب ويتعلم ويعيش عيشه حلوه نظيفه.تقدر تقول كده ياستاذ بشتغل وانا فى رابعه ابتدائى..

(الاستاذ اسامه)انت متزوج وعندك اولاد ياعم حلمى صح؟

(الحاج حلمى)اه متزوج حته مره ربنا يخليها يارب اسمها جملات وعندى فاضلة خيرك يااستاذ خمس عيال اسمهم حسن التوربينى وهشام سنجه وعبده خنزيره وسيد شفلحه وحماده شنكح...

(الاستاذ اسامه)ماشاء الله ربنا يخليهوملك ياحاج حلمى.

(الاستاذ اسامه)وبيتعلموا ولا بيشتغلوا؟

(الحاج حلمى)بتقول ايه يااستاذ احلى نكته سمعتها ضحكتى بيتعلموا ايه ياعم اللى اتعلموا عملوا ايه ولا اشتغلوا .تعرف ياستاذ انا معايا شيال حاصل على شهاده جامعيه على ماظن كده واخد كليه هندسه.ياباشا خلينا فى الشغل العيل يطلع يشتغل احسن له .الحكومه اعترفت بنفسها وعملت اعلانا ان الحكومه ماعندهاش وظايف كله يروح يشتغل فى القطاع للخاص...ربنا يستر ياباشا...

(الاستاذ اسامه)ياحاج حلمى ايه رايك فى البلد؟

(الحاج حلمى)الحاج حلمى سكت وخد نفس شيشه جامد وهو بينفخ الدخان فى وشى بصلى من فوق لتحت !!!ومره واحده لقيته بيقول لى (قرعه).

(الاستاذ اسامه)هى مين اللى قرعه؟

(الحاج حلمى)البلد يااستاذ هى اللى قرعه.

(الاستاذ اسامه)يعنى ايه ياحاج حلمى قرعه ؟

(الحاج حلمى)يعنى الناس اللى ماسكين البلد بينظفوها من كل حاجه حتى جيوبنا بيخلوها قرعه.

(الاستاذ اسامه)هما مين الناس دول ياعم حلمى اللى ماسكينها ممكن تقولنا عليهم؟

(الحاج حلمى)يسلام كل الناس عارفه ولاانت عاوزني يااستاذ اقول اسماؤهم واروح فى داهيه.يااستاذ انا عندى عيال وعاوز اربيهم .

(الاستاذ اسامه)يعنى انا اللى عاوز اروح فى داهيه والبرنامج يتشرد ويتقفل!!!

(الحاج حلمى)تعرف يااستاذ انت طيرت منى الحجرين اللى انا كنت ضاربهم .دماغى فصلت اول ماجيبت لى سيرة البلد.احنا مالنا ومال البلد خلينا عايشيين يااستاذ.مافيش احسن من انك تنسى وتطرمخ فيها وخلى دماغك فوق السحاب .وبعد كده تروح البيت تلاقى المره عامله اكل وترقص شويه وبعد كده يحلى الكلام والملاغيه...

(الاستاذ اسامه)يعنى ايه ياحاج حلمى الملاغيه؟

(الحاج حلمى)بصلى بس وماردش. وقالى يااستاذ انت مالك.دى حاجه خاصه بينى وبين مراتى...

(الاستاذ اسامه)اه فهمت معلش ياحاج حلمى...

(الحاج حلمى)تعرف يااستاذ انا شغال عربجى ومتعلم نص علام.بس فنان وبكتب اشعار وروايات وقصص للعربجيه اصدقائى...

(الاستاذ اسامه)يسلام بجد ياحاج حلمى!!!طيب سمعنا حاجه كده علشان نختم اللقاء بيها؟

(الحاج حلمى)بص بقى يااستاذ انا هاقولك قصيده عن البلد بقى ...وربنا يسامحنى...مع انى كنت حالف بالله انى ماجيبش سيرتها ولا اكلمها...بس يلا علشان خاطرك يااستاذ اسامه والناس اللى معاك وانتم ضيوف عندنا برده...اسمعوا ياجماعه...

&اكمنك قرعه&
هههههههههههههههههههههههياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 36_1_26

اكمنك قرعه انا حبيتك والحب عذاب يخرب بيتك

انا بعت هدومى علشان خاطرك وسرقت من الناس واديتك

ياأم النيل الفراوله والحكومه البرقوق

ده انا من طلعتك بصبح خضار مسلوق

وعجبى!!!

(الاستاذ اسامه)الله عليك ياحاج حلمى.تسلم وتسلم القرعه لينا...ان كنت غاوي او كنت ناوي.تعالى واقعد على القهاوي.وهات شيشه لعمى حلمى ولفة بانجوا للمستكاوي.وعمى مرسى هات له كرسي واول مايجي يقعد أوام أوام شدوا الكراسي.شربنا حشيش وكمان مرطب .خلاص ياخوي خلاص نشطب.وابقوا انتظرونا فى(حكاوي على القهاوي)

يلا كفاية عليكم كدة انا عارف انى صدعتكمياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 36_7_8 ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 36_7_8 ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 36_1_26 ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 36_1_13 ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Z060
EMPEROR LOVE
الإمبراطــــور
الإمبراطــــور
EMPEROR LOVE

ذكر
المزاج : good
الدوله : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Egypt10
الهوايات : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Travel10
المهنه : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Progra10
نشاطى :
ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Left_bar_bleue100 / 100100 / 100ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Right_bar_bleue

sma :

My SMS
الحب ليس بصفقه ماديه الحب عواطف ومشاعر روحيه
ربنا قادر على كل شيئ وعلشان يحي شيئ لازم يموت شيئ

رقم العضويه : ~1~

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!!   ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! I_icon_minitimeالجمعة مايو 09, 2008 1:50 am

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 321

مشكور ياغالي على الموضوع الحلو تسلم اديك
ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 33

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 311

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 358

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 323
ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 347
تحيااااااااتي ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 343
https://lov4u.yoo7.com
الشرقاوى
((مراقب عام))
((مراقب عام))
الشرقاوى

ذكر
الدوله : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Gtj41432
الهوايات : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! Swimmi10
نشاطى :

sma : مزاجى هى هوايتى كمال اجسام وايضا الشعر
حاصل على : ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! 2

مُساهمةموضوع: رد: ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!!   ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!! I_icon_minitimeالخميس يونيو 05, 2008 2:02 pm

مشكووووووووووووووووووور على المرور
انتظر منى الجديد ان شاء الله

ياترى اية حال التليفزيون المصرى تعالوا نشوف معالشرقاوى حال التليفزيون المصرى !!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-